Latvijas Nebanku kredītdevēju asociācijas (LNKA) uzstādītie partnerprogrammu noteikumi kredītu reklamēšanā
Kopš 15.10.2013. visiem partneriem, kas strādā ar nebanku kredītiem, ir jāievēro LNKA uzstādītie labās prakses noteikumi. Līdz ar to ir radušies šādi tādi ierobežojumi par to, kā partneris drīkst piesaistīt jaunus klientus, lai par to saņemtu komisiju.
Komunikācijai ar klientiem nav atļauts izmantot šādus apgalvojumus:
- Kredīts bez darba vietas vai regulāriem ienākumiem;
- Kredīts citu parādsaistību segšanai;
- Kredīts bez maksas;
- Kredīts ar sliktu kredītvēsturi.
Latvijas pupulārākā ātro kredītu kompānija, kas ir LNKA (nebankukrediti.lv) biedrs, gan nav atteikusies no sava saukļa “Pirmais kredīts bez maksas”. Vai precizējot, ka tikai pirmais kredīts ir bez maksas, tas ir atļauts? Arī AdWords reklāmas uz šiem atslēgas vārdiem ir pilnā skaitā no asociācijas biedriem.
Līdz ar to, ja kāds partneris saskaras ar problēmām šai sakarā, tiek likts izņemt rakstus utt., labprāt saņemtu komentārus par pieredzi šai lietā. Kā arī tēma atvērta diskusijai. Paldies!
Paldies par tēmas uzsākšanu.
Tad nu nonākam pie tā, ka ir izveidojusies negodīgas komercprakses iezīme – skaļi iesaucoties par cēlajiem mērķiem sakārtot aitbildīgās aizņemšanās kultūru, tiek ierobežoti tikai partnermārketinga partneri. Interesanti, ko paredz LNKA pret saviem biedriem, kas neievēro iekšējos protokolus, neko? Mani arī interesē dejure moments, jo visas minētās frāzes ir interpretējamas un pasniegt tās var dažādi, saglabājot mērķi piesaistīt klienta uzmanību. Domāju, ka šī tēma radās Latvijas ātro kredītu trekno gadu norieta laikā, tas tāds kā izmisuma solis bez pamatojuma un rezultāta. Kaut gan nē, rezultāts ir, partnermārketinga partneri likvidē savus darba augļus, lai izdabātu muļķīgiem asociācijas iekšējiem noteikumiem, kurus neviens negrasās ievērot.